Композиція з неаполітанської серії. У 1815 році Б. Пінеллі виконав гравюру Il Cocommeraro, відому з альбому Nuova Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi… («Нове зібрання п’ятдесяти живописних костюмів») 1815 року. «Львівська» композиція на цю тему значною мірою змінена автором. Відома також композиція, подібна до «львівської», але з більшою кількістю персонажів і у квадратній рамці (рік не визначений). У центрі першопланової композиції при столі зображений продавець кавунів, що зазиває покупців, піднявши руки з розрізаними навпіл ягодами догори. Він у легкій сорочці з червоним жилетом, довгих синіх штанах, із червоним чепцем на голові. Його помічник зображений при столі зліва: він розрізає наступний кавун великим ножем. На ньому така ж легка сорочка, червоні штани та чорний капелюх. Перед столом стоять покупці-споживачі кавунів: молода мати, яка насолоджується, вкусивши червону м’якоть, а поруч її дитина – хлопчик, що простягнув руки до мами, просить дати покуштувати і йому. Жінка вбрана у традиційну синю неаполітанську камізельку з жовтою облямівкою, довгу малинову спідницю, її голова прикрита довгою хустиною. Хлопець у жовтому вбранні. Справа ще двоє споживачів солодких ягід: дівчина-підліток у синій спідниці та накинутій на плечі червоній хустці, підперезана широким жовтим пасом; поруч – чоловік з торбою через плече, у капелюсі, синій куртці, червоних штанах та білих панчохах. На поясі в нього ріжок та фляга. Три ряди розрізаних навпіл кавунів виставлені як вітрина на полицях справа. Над ними на імпровізованій шибениці підвішена картинка, на якій двоє осіб котять величезний кавун. Композиція яскрава, насичена теплими фарбами, серед яких домінує малиновий колір.