Композиція з неаполітанської серії. У 1815 році Б. Пінеллі виконав гравюру Il Cocommeraro, відому з альбому Nuova Raccolta di 50 costumi pittoreschi… 1815 року. «Львівська» композиція на цю тему значною мірою змінена автором. Відома також композиція, подібна до «львівської», але з більшою кількістю персонажів і у квадратній рамці (рік не визначений). Першопланова композиція, в центрі якої при столі зображений продавець кавунів, що зазиває покупців, піднявши руки з розрізаними навпіл ягодами догори. Він у легкій сорочці з червоним жилетом, довгих синіх споднях, з червоним чепцем на голові. Його помічник зображений при столі зліва: він розрізає наступний кавун великим ножем. На ньому така ж легка сорочка, червоні штани та чорний капелюх. Перед столом стоять покупці-споживачі кавунів: молода мати, яка насолоджується, вкусивши червону м’якоть, а поруч її дитина – хлопчик, що простягнув руки до мами, просить дати покуштувати і йому. Жінка вбрана у традиційну синю неаполітанську камізельку з жовтою облямівкою, довгу малинову спідницю, її голова прикрита довгою хустиною. Хлопець у жовтому вбранні. Справа ще двоє споживачів солодких ягод: дівчина-підліток у синій спідниці та накинутій на плечі червоній хустці, підперезана широким жовтим пасом; поруч – чоловік з торбою через плече, у капелюсі, синій куртці, червоних споднях та білих панчохах. На поясі в нього рожок та фляга. Три ряди розрізаних навпіл кавунів виставлені як вітрина на полицях справа. Над ними на імпровізованій шибениці підвішена картинка, на якій двоє осіб котять величезний кавун. Композиція яскрава, насичена теплими фарбами, серед яких домінує малиновий колір.