Робота з римської серії. Наближені до «львівського» варіанти відомі з гравюр 1809 та 1815 років. «Львівська» композиція спрощена: в ній менше уваги приділено архітектурним деталям, фігурам персонажів. Багатофігурна композиція гротескного плану. В центрі на подіумі-пристінку сидить мати, яка вибирає вошей з волосся сина, що, закривши очі, поклав голову їй на коліна. У матері, в свою чергу, вишукує в голові паразитів старша дочка, що стоїть на подіумі за її спиною. Особливо кумедно виглядає молодша дитина, яку прив’язали ремінцем до вбитого в стіну стрижня: дівчинка задумливо смокче пальця, натягнувши петлю ременю своєю вагою. Тлом для основної частини твору виступає лапідарна, подекуди пошкоджена стіна будинку з фрагментами вікон вгорі. Лише зліва, де стіна завершується, зображена жінка з двома веретенами в руках, у традиційно укладеній хустці з пласким верхом. Її фігура – в центрі окремої композиції, відділеній від стіни фрагментом дерева з зеленою кроною, та дальнім планом, в якому голубіє гірський верх. Фігури акцентовані сіро-білим та яскравими кольорами одягу: синім, жовтим, червоним, малиновим. Стіна будинку та позем зображені в розмитих вохристо-рожевих та сіро-голубих тонах.