Робота з неаполітанської серії. Подібна композиція у квадратній рамці відома з альбому Raccolta di Cinquanta Costumi li più interressanti delle città, terre e paesi in provincie diverse del Regno di Napoli («Зібрання п’ятдесяти найцікавіших живописних костюмів з міст, місцевостей та сіл різних провінцій Неаполітанського королівства»), виданому в Римі 1814 р. Вірогідно, аналогічна «львівській» гравюра в чорно-білому варіанті поміщена в альбоми 1816–17 рр. Першопланова композиція з нейтральним тлом. У центрі зображені дві фігури. Одна з них – юнак-пастух, що зупинився біля двох своїх овець: барана і овечки, якій той лоскоче шерсть. Молода дівчина у традиційному святковому одязі, яка підійшла до хлопця, вказує на тварин рукою. Дівчина вбрана у яскраву червоно-жовту сукню з довгими рукавами та бантами на плечах, синю спідницю, поверх якої пов’язаний фартух із зооморфними та флоральними мотивами (малинові коні, двоголові орли, квітки). На її голові традиційна хустка з пласким верхом, на ногах – сині чобітки. Кучерявий юнак вбраний у бузкову куртку, вузькі жовті штани, на голові в нього – закинутий на потилицю чорний капелюх. На плече він поклав довгу палицю і уважно дивиться на дівчину. Зліва і справа від фігур – зелені насадження на горбках, виконані розмитими акварелями.