На лицьовій стороні аркуша представлено акварельний портрет молодого чоловіка, що сміється – студію за однойменним автопортретом Рембрандта ван Рейна, датованим 1629–1630 роками. Образ вирізняється влучною передачею безпосередності та емоційної розкутості моделі: широке усміхнене обличчя, ледь примружені очі, гра світла на щоках і чолі. Акварельна техніка дозволила авторові копії досягти тонкої модуляції тону, передавши характерну для Рембрандта барвисту м’якість та вібрацію світла. Образ сповнений емоцій, що не часто трапляється у портретах доби. Можливо, саме ця щира емоція робить картину унікальною й привабливою для копіювання. Попри узагальнення окремих живописних деталей, художник точно передав загальну пластичну структуру обличчя, його живу динаміку й світлотіньову глибину. Це свідчить про уважне вивчення роботи не лише як зразка технічної майстерності, а і як носія емоційного стану. На звороті аркуша – рисунок (частково втрачений) за відомим живописним образом «Чоловік у золотому шоломі» (бл. 1650), що тривалий час вважався твором Рембрандта, хоча тепер приписується одному з його учнів. Попри це робота не втратила мистецької ваги й залишається популярною для академічного студіювання завдяки монументальності образу та драматичному ефекту освітлення. У рисунковій версії акцент зроблено на об’ємності шолома, блиску металевих поверхонь та пластичному рельєфі обличчя, де зосередженість і внутрішня сила зчитуються з тяжкого погляду та напруженого розвороту голови. М’який олівець дозволяє передати різницю фактур – блискучого металу і матової шкіри, а також глибину тіней, властиву школі Рембрандта. Паралельне представлення цих двох образів емоційно відкритого та мовчазного, заглибленого у себе воїна, створює візуальний діалог, у якому зчитується широта портретного діапазону автора оригіналу. Копії демонструють не лише технічну вправність виконавця, а й розуміння внутрішньої логіки світлотіні й композиційного балансу, притаманних бароковій портретній традиції.