Дві рисункові копії, виконані Юліаном Зайцем за мотивами творів Франсіско Гої, є оплічним автопортретом художника у віці 69 років та портретом Франсіско Баїу і Субіаса (1795). Обидві роботи є зразками уважного, дослідницького підходу Ю. Зайця до інтерпретації класичних зразків живопису, у яких він прагне не лише зберегти композиційні та пластичні особливості оригіналів, але й відтворити психологічну глибину образів. Ракурс обох зображень – три чверті, із виразною побудовою світлотіні та чітким моделюванням форми. В автопортреті Ф. Гої (1815), створеному в похилому віці, втілено образ митця, який пройшов крізь життєві випробування, зберіг гострий розум і внутрішню силу. Погляд, спрямований на глядача, поєднує у собі уважність і втомлену зосередженість, у ньому відчутний досвід і тінь меланхолії. Головний убір та темний одяг обрамляє білу сорочку, контрастує з відкритим обличчям, підкреслює його виразність. Ю. Заяць у своїй копії зберіг тональну драматичність оригіналу, ретельно відтворив світлотіньову модель та характерну для Ф. Гої м’якість переходів, водночас наголосив на психологічній проникливості образу. Портрет Франсіско Баїу і Субіаса, колеги та родича Ф. Гої, має іншу емоційну природу. Тут відчутна теплота і певна камерність, притаманна дружнім портретам. Баїу зображений у розвороті, але його зосереджений погляд звернений до глядача. Світлий одяг створює врівноважену тональну гаму. У копії Ю. Зайця особлива увага до чіткості контурів, що дозволяє підкреслити врівноважений характер портретованого. Відчутно, що художник працював не лише як копіїст, а і як дослідник, уважно аналізував манеру Ф. Гої, що, ймовірно, було частиною його творчих пошуків.