Погрудне зображення чоловіка на тлі свіжої весняної зелені. На горизонті видніються будівлі міста та вежа з теракотовими дахами. Портрет виконаний у звичній реалістичній манері, але доповнений характерним для творчості Мальчевського символічним знаком – в руках чоловік тримає аркуш паперу, а його задумливий погляд направлений вниз, трішки вище від цього листа; очевидно, зміст аркушу є важливим та емоційно наповненим для портретованого. Чоловік одягнений за модою тих часів – у костюм-трійку. Орієнтовно з 1910-го року костюм почав вивільнятись від складних елементів. Просторі піджаки витіснили сюртуки в найбільш неформальних та в напівофіційних заходах. Як правило, чоловіки носили костюми-трійки, котрі складались з просторого піджака та відповідних йому жилету та штанів.
Неформальний характер портрету підкреслений також розстібнутими верхніми гудзиками на сорочці та відсутністю краватки. Волосся в портретованого коротке, вуса закручені. Вуса стали символом сучасного чоловіка початку XX століття, адже до кінця XIX століття мода на бороди нарешті пройшла – тепер їх носили тільки люди похилого віку, консерватори. Таким змінам сприяло, окрім іншого, відкриття бактерій – у пресі почали публікувати статті про те, що рослинність на обличчі сприяє поширенню інфекцій.