Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку зображено юнака у повний зріст, який стоїть на фоні гірського пейзажу, посеред скель та кущів. Цей сюжет, очевидно, можна вважати також документальною замальовкою з експедицій автора. Молодий чоловік одягнений у простий подорожній одяг того часу: широкополий капелюх, піджак, штани та взуття на пряжках, підперезаний широким поясом. За спиною на палиці яку підтримує правою рукою несе перекинутий одяг або наплічний клунок, через плече висить сумка. У лівій зігнутій в лікті руці тримає люльку характерної гуцульської форми. Постать спокійна, впевнена, обличчя усміхнене, що створює образ безтурботного та вільного мандрівника. Поза героя вказує на те, що переданий в русі, юнак крокує своїм маршрутом й автор відобразив саме цей епізод. Зображення виконане в техніці графіки, олівцем на папері. Художник майстерно передав текстуру одягу, складки тканини, вираз обличчя, а також деталі природного середовища. Композиція врівноважена, підкреслює постать мандрівника як головного героя зображення. Художня цінність полягає у реалістичному й водночас романтизованому образі мандрівника як символу свободи, пізнання світу та світоглядних пошуків. Малюнок має документальне значення, адже передає риси подорожнього одягу та атрибути тогочасних мандрівців, а також естетичну цінність завдяки чіткості ліній, пропорційності та атмосферності.