Каєтан Вінцент Келісінський створив численні офорти та малюнки, присвячені фольклору, життю польських сіл та містечок, історичним пам’яткам та пейзажам. Він один із перших створив екслібриси на польських землях. У мандрівках різними місцевостями збирав графічні матеріали для видань «Польські старожитності» та «Народні костюми». У 1855 р. познанський видавець Ян Константій Жупанський опублікував «Альбом Келесінського», де зібрав розрізнені роботи художника. Графічні роботи, малюнки, альбоми для малюнків та листування Келісінського зберігалися в Бібліотеці Курніка Польської академії наук, а також у національних музеях (Краків, Познань, Варшава) та відомих бібліотеках (Ягеллонський університет, Оссолінеум, Варшавський університет). На рисунку зображено молодого чоловіка або юнака, одягненого у традиційне народне вбрання селян. Він стоїть у повний зріст, обличчям до глядача і тримає в руках прикрашений квітами або гілочками коровай. Молодий чоловік або парубок, імовірно є учасником весільного чи святкового обряду. Його роль – винесення короваю – дуже символічна. За традицією це може бути боярин, сват або просто один з учасників весільного почту. Вираз обличчя – спокійний, урочистий, можливо, трохи усміхнений. Погляд відкритий та спрямований прямо перед собою. Головний убір персонажа це висока шапка із декором пір’ям чи стрічками що характерно для святкових або церемоніальних подій. Вдягнений у сорочку із коміром та вишитими елементами поверх неї жупан або кожух з прикрашеними краями. На ногах вузькі штани, взутий у традиційні низькі чоботи із круглим носком. Персонаж тримає невелику тарілку із короваєм, прикрашеним рослинними елементами, можливо це квіти, колоски, листя. Лінії тонкі, м’які, обережні, але точні. Відчувається увага до деталей в одязі, позі, головному уборі. Фон зображення умовний, проте безперечно зрозумілий – це сільське середовище огороджена тином хата під солом’яною стріхою та деревами поруч. Композиція статична, врівноважена, чоловік стоїть прямо і впевнено, обома руками тримає коровай. Така поза, одяг і атрибутика притаманні урочистим моментам, особливо в сільських традиціях XIX століття. Художня значущість полягає у точності та детальності відтворення народного строю, завдяки чому постає вагомим джерелом для дослідження і вивчення традиційної культури. В естетичному аспекті маємо справу із прикладом реалістичного рисунка з особливим акцентом на документальності твору.