Доробок Ґварді, що включає близько шестисот рисунків, які збереглися до наших днів, відноситься до останнього десятиліття його життя. Більша їх частина – це те, що залишилося у студії художника на момент його смерті. Переважно твори відносяться до категорії капріччо: комбінацій реальних чи уявних будівель, руїн та ландшафтів, що постають з фантазії автора. Венеційці завжди були схильні належним чином оцінювати винахідливість, артистизм та дотепність «капріччо», які були противагою знайомим на щодень видам рідного міста. Рисунок «Вид на острів Сан Джорджо Маджоре» виконаний у блискучій, зрілій манері Ґварді. На основний план виступають групи човнів та гондоли, які пересікають Гран Канал від набережної Скявоне. Зліва можна побачити східну частину Джудекка з церквою Санта Марія делла Презентацьйоне, а на задньому плані видніється церква та монастир Сан Джорджо Маджоре, які прописані стрімкими мазками пензля. Вид на острів Сан Джорджо Маджоре був одним із найбільш вподобаних мотивів, до якого художник звертався протягом 1770-х – початку 1780-х років. Ця група творів, до якої входять близько тридцяти підписаних картин та декілька десятків рисунків демонструє, що Ґварді використовував один стандартизований композиційний тип. Всі роботи з цієї групи були намальовані фактично з одного ракурсу з набережної Скявоне, можливо, зі сторони фасаду банку Сан Марко. Вірогідно, львівський рисунок відноситься до періоду, яким датується вся група творів. Варто зазначити, що рисунок не має точних аналогій серед живописних полотен Ґварді. З огляду на це можна стверджувати, що він був виконаний як самостійний твір мистецтва.