Хоча серія гравюр видів Парижу під назвою «Vues de Paris» («Види Парижу») формально приписувалася авторству Сільвестра Ізраеля, над нею працювало кілька обдарованих графіків XVII століття: Жан Маро, Стефано делла Белла та сам Сільвестр Ізраель. Це була поширена практика серед графіків, коли над однією серією чи навіть твором працювала група майстрів. Сільвестр Ізраель був автором рисунків і виконав лише декілька офортів. Серія була видана на 12 аркушах у друкарні Енрі Ізраеля. На гравюрах зображено важливі будівлі Парижа. Над цим аркушем працювали два графіки: Жан Маро, який відтворив споруду, та Стефано делла Белла, який виконав фігури і пейзаж. На гравюрі за рисунком Сільвестра Ізраеля Маро зобразив фасад павільйону Годинника королівського палацу у Луврі. На час створення аркуша будівництво було незавершеним: ми бачимо недобудовану праву анфіладу за проєктом архітектора Жака Лемерсьє, яка вже поросла чагарником. Маро з великою деталізацією виконав всі орнаментальні оздоби фасаду. Однак він також вніс авторські доповнення: замінив вікно останнього поверху пасажу павільйону на алегоричні скульптури. Перед будівлею зображені дрібні постаті людей, які займаються своїми щоденними справами. Їх автором є Стефано делла Белла, який майстерно передав придворне життя Лувру. Тут можна побачити солдат, елегантні пари, дітей, які бавляться, чоловіків, які, сидячи в колі, грають в азартну гру, собак, які женуться одна за одною, котів, готових вступити у бійку. Усі ці елементи додають твору особливої жвавості, зацікавлюючи глядача до споглядання. Позаду незавершеної анфілади розгортається панорамний вид на паризьке передмістя.