У 1711–1733 роках на місці дерев’яного храму оо. тринітаріїв у Берестечку коштом Томаша Карчевського було споруджено костел Святої Трійці. Споруда мала вісім вівтарів. У 80-х роках XVIIІ ст. Франциск Оленський отримав замовлення на виготовлення ансамблю скульптур для оздоблення костелу. Постать походить із центрального вівтаря. У видовжених пропорціях ангела, його позі, театральних рухах відчутна динаміка, яку підкреслюють складки одягу. Голова скульптури обернена і нахилена до правого плеча. Скульптор філігранно вирізьбив великі, мигдалеподібні очі, прямий ніс, ледь відкритий рот з виступаючою верхньою губою. Завитки волосся виконані в притаманній для скульптора манері – ніби розвіваються. Масивна шия переходить у мускулисте тіло. Фігура дитини зображена в експресивній позі, з розведеними руками, та направленим вгору поглядом.