На розписі зображено три алегоричні жіночі постаті з довгим розпущеним волоссям в антикізованому вбранні (тунікоподібні сукні з характерними декоративними бганками), босоніж. Ці фігури стоять на дископодібному поземі фіолетового, вохристого та кармінового відтінків із характерно закругленим краєм. З обох боків постатей фланкують квітучі рослини, стилізація яких перегукується з фітоморфними мотивами, відомими у вітчизняному декоративному мистецтві. Всі фігури зображені у повний зріст, їхні обличчя обернені до неба. Центральна постать у світлому вбранні з відтінками жовтого та ультрамаринового обіймає за плечі правою рукою постать ліворуч у жовто-вохристій туніці. Крайня праворуч жінка у червоному одязі зображена поблизу цих двох персонажів, але без тілесного контакту. Окрім того, її руки підняті угору над головою й активно жестикулюють. Відсутність міміки на обличчі дозволяє припустити, що вона не стільки коментує, скільки вказує на те, що розгортається у небі над ними. У небі над фігурами зображені численні об’єкти, призначені для космічних польотів та дослідження стратосфери (зокрема триступеневий ракетоносій «Восток» і, ймовірно, балістична ракета «Р–5», або ж керована авіабомба), а також серію невстановлених стилізованих літальних апаратів (форми двох предметів на небі поруч жінки з правого боку радше нагадують батискаф та підводний човен). Загалом характер композиції символічно-алегоричний. За умови застосування атрибутів, можна було б трактувати ці постаті як три музи (наприклад, Уранія, Кліо та Полігімнія). Однак через умовність вирішення образів та за відсутності додаткових символів, їх не варто однозначно трактувати ані як муз, ані тим паче як трьох грацій, адже сюжет виразно прив’язаний до науково-технічного прогресу. Загалом композиція врівноважена, монументальна, почасти може бути трактована як алюзія на практику Пюві де Шаванна чи європейських модерністів міжвоєнного часу. Колорит змішаний та гармонійний, з окремими тональними акцентами.