Один з ескізів до розписів, ймовірно у відпочинково-санаторному комплексі. Естетика роботи суголосна тогочасним практикам монументально-декоративного мистецтва з характерним підходом до стилізації образів. Композиція, а фактично – горизонтальна розповідь з семи секцій-сюжетів на загальному декоративному тлі, вірогідно інспірована образністю художників на кшталт Ганса Арпа, Анрі Матісса та Генрі Мура. Їй властивий біоморфний підхід до стилізації як окремих скевоморфних мотивів, так і не встановлених об’єктів. Перше крайнє зображення з лівого боку – мотиви човнів, водного середовища та неба, що всупереч законам фізики поєднують, чи то радше демонструють поєднання різних точок зору, де предметність і матеріальність хмар не є чимось менш щільним аніж борт транспортного засобу. Наступна сцена може бути трактована як звичайна фіксація мотиву коней на природі, але завдяки доданому солярному мотиву у лівому верхньому куті припускаємо відсилання до іконографії колісниці Геліоса. Наступний сюжет – приготування їжі на вогнищі двома мандрівниками, що плавно переходить у цілком самостійний краєвид з характерними, майже іконописними скелями, деревами та птахом. Поруч з цими сюжетами – сцена відпочинку групи з чотирьох осіб на воді, біля яких розташована сцена з людьми, ймовірно спортсменами, що синхронно біжать (на це наштовхує підхід стилізації та компонування, властивий іконографії радянського спорту). Загалом композиція злагоджена, колірно та тонально гармонійна. Превалювання спокійних світлих тонів дає змогу стверджувати, що розпис мав створювати відповідну атмосферу у просторі, пов’язаному з різними варіантами активного та споглядального дозвілля.