«Портрет чоловіка» поповнив збірку Львівської картинної галереї (нині – ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького) на початку 1940-х років. Твір був частиною колекції Музею князів Любомирських – найбільшого публічного музею, відкритого у Львові 1823 року. В Інвентарі картин він фігурував як «Портрет чоловіка» авторства Тіціано Вечелліо (бл. 1480/1485–1576) – очільника венеційської школи живопису, одного з найбільш визначних митців епохи Високого Відродження. Також з Інвентаря відомо, що картина була реставрована, перемальована по цілій поверхні, полотно здубльоване і натягнене на новий підрамник. 7 липня 1910 року твір надсилали до Відня, проте мета цього досі не з’ясована. Книга вступу Галереї містить запис, що портрет зазнав реставрації у серпні 1956 року фахівцями Державної центральної художньо-реставраційної майстерні. Рентгенографічне дослідження картини, проведене наприкінці липня 2022 року, дозволило відчитати підпис автора праворуч обличчя портретованого – Titianus. «Портрет чоловіка» зі збірки Галереї, вірогідно, був написаний Тіціаном у пізній період творчості, про що свідчить фактура фарбового шару та обмежена кольорова гама. Невідомий написаний поверненим у три четверті наліво на темному тлі. Його внутрішній світ виражає не велична постава чи стримані жести, а напружений глибокий колорит, фактурний мазок і розсіяне м'яке світло, що оживляє вдумливе обличчя й підкреслює наповнений життєвою мудрістю і досвідом проникливий погляд за межі полотна, наче в майбуття. Автор детально прописав одяг портретованого, акцентуючи увагу на кінчику ременя, який той затягує правою рукою. Цей портрет є чудовим прикладом майстерного відтворення психологічного світу героя й водночас історичним документом епохи.