Повнофігурна постать Іоанна відтворена в експресивній бароковій позі S-подібного силуету з поверненою до правого плеча головою та зігнутою правою ногою. Дещо стримана, фігура з детально відтвореною анатомічною схожістю передає форму, настрій та емоції. Святий ніби завмер у театральній позі. Основну увагу скульптор приділив виразному видовженому овальному обличчю з високим чолом, випнутими вилицями зі запалими щоками, прямим, чітко окресленим носом і невеликими, тонкими вустами. Динамічні складки туніки та гіматію додають експресії образу. Драперії шат святого формують своєрідні абстрактні, вигнуті під різними кутами площини, які не завжди пов’язані з постаттю і не залежні від її рухів. Одяг святого у верхній та нижній частинах вкривають складки, змодельовані великими пластами, які посередині фігури членуються дрібними горизонтальними лініями. На думку Горнунга, фігури святого Петра і святого Іоанна були виконані Францишеком Олендзьким для вівтаря каплиці Катедрального костелу Ченстоховської Богоматері.