Із с. Шарпанці збереглося три роботи, об’єднані однією манерою виконання та спільним трактуванням образу. Скульптури належать одному майстрові та вирізняються графічністю у відтворенні людської фігури. Видовжена постать ангела в образі молодого юнака відтворена у русі – це підкреслює зігнута в коліні випнута права нога і розведені руки. Стрункий силует не вирізняється анатомічною схожістю. Стриманий ритм вертикальних ліній драперій сформований ребристими виступами без плавних переходів з чіткими заломами. Строгу геометрію драперії у нижній частині скульптури згладжує спокійний візерунок верху туніки, змодельований заглибленими площинами неправильної форми. Увага зосереджується на своєрідному видовженому обличчі, обрамленому ритованими пасмами волосся, які, наслідуючи традиції бароко, спадають на плечі, а над чолом утворюють характерний чубчик. Довгасте обличчя з низькою лінією брів, чітко окресленими очима, прямим носом та широким ротом має суворий вигляд. Робота вирізняється стриманістю у передачі образу ангела.