Ліон. Вид на торгову площу з колоною

Шарль-Леопольд Гревенбрук

  • Ліон. Вид на торгову площу з колоною 2
  • Ліон. Вид на торгову площу з колоною 3
  • Ліон. Вид на торгову площу з колоною 4
  • Ліон. Вид на торгову площу з колоною 5
Основна інформація
ID
Ж-2076
Автор
Шарль-Леопольд Гревенбрук
Назва
Ліон. Вид на торгову площу з колоною
Дата створення
1757
Країна
Франція
Техніка
олійний живопис
Матеріал
мідь олія
Розміри (висота x ширина, см)
19 x 43
Додатково
Інформація про автора
Автор
Шарль-Леопольд Гревенбрук
Роки життя
1717–1758/9 (?)
Країна
Фландрія
Біографія
Шарль-Леопольд Гревенбрук належав до родини художників, яка походила з Фландрії, але працювала в Італії. Його батько спеціалізувався на жанрі «capriccio» – на фантастичних краєвидах, до яких включено вигадану архітектуру, часто – з видами набережних. Імовірно, Шарль-Леопольд Гревенбрук, навчався саме у батька. Однак на відміну від Гревенбрука-старшого, художник зображав реалістичні міські пейзажі, в яких точно відтворював найменші деталі. Шарль-Леопольд Гревенбрук вперше був задокументований у Мілані в 1717-му році, хоча став відомим пізніше, в Парижі, де проживав з 1730 по 1743 рік. Згодом, у 1743 р., він переїхав у Неаполь. На своїх роботах художник майже з ретельністю документаліста зафіксував міське життя Західної Європи середини XVIII століття.
Опис роботи
Ведута, міський краєвид, у XVII – XVIII ст. зазнала в Європі надзвичайної популярності. У Франції ще у XVII ст. працювали майстри ведути, здебільшого фламандського та голландського походження, графіки та живописці. У збірці ЛНГМ ім. Б.Г. Возницького зберігаються чотири невеликі ведути, виконані Шарлем-Леопольдом Гревенбруком в олійній техніці на мідних пластинах, датовані 1757 роком. Вважається, що це краєвиди Ліона, які, ймовірно, були виконані під час однієї з подорожей художника до Франції. Митець виконав роботу з великою ретельністю, приділивши увагу найменшим деталям. Проте, хоча картина й нагадує краєвид Ліона, з впевненістю сказати, що зображене саме це місто – неможливо. За триста років пейзаж суттєво змінився, до того ж часто, щоб догодити замовнику, Гревенбрук пропонував власне бачення краєвиду, який він відтворював.
Надписи та символи
Справа внизу: «Grevenbroeсk 1757».
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького