На темному, неоднорідному ультрамариновому тлі зображено оплічний портрет чоловіка, обернутого в три чверті до глядача. Риси обличчя портретованого чіткі та гармонійні: волосся темне і коротке, чоло широке, виразні темні брови, ніс майже прямий, очі карі, погляд сфокусовано на глядачеві (або власному відображенні у дзеркалі), губи стулені, нижня щелепа невелика. Чоловік у светрі грубої в’язки з масивним коміром, що за стилістикою та естетикою образу відсилає до відомого у 1960-ті роки й поширеного в СРСР «кубинського» фотопортрету Ернеста Гемінґвея (авторства канадського фотохудожника Юсуфа Карша, 1957). Згідно з порівняльним аналізом збережених ранніх фотографій, а також більш пізніх відеофіксацій Арнольда Шаргородського (від форми черепної коробки до специфічних обрисів вушної раковини), можемо припустити, що ця робота є автопортретом художника у 19-річному віці. Збережений схожий за нахилом голови фотопортрет Давида Шаргородського – батька художника, якому на момент написання картини було 54 роки. У лінії росту волосся та мімічних зморшках є суттєві відмінності, хоча можна побачити спільні риси.