Робота народного майстра презентує різьблене дерев’яне напрестольне Розп’яття. Хрест встановлений на округлій підставці, його кінці мають напівкруглі листочки, що нагадують листя конюшини. Цей символ поширений у релігійних традиціях, вважається уособленням Святої Трійці. Такий тип хреста часто використовували у творчості народні майстри. Верхівку вінчає табличка з написом, що символізує титул Христа «ІНЦІ» (Ісус Назарянин Цар Іудейський). Скульптура Ісуса має виразну архаїчність – видовжене тіло з вираженою худобою, руки підняті та розведені, що надає композиції драматичного наповнення. У роботі відчутна спроба народного майстра до анатомічної схожості у відтворенні людського тіла: рельєфно намічені ребра, запала черевна порожнина, м’язи. Голова Спасителя нахилена праворуч, увінчана терновим вінком, обличчя пророблено схематично без деталізації. Постать прибита до хреста наслідуючи західну іконографічну традицію. Робота має значні сліди часу: деревина потемніла, є втрати, пошкодження, проте це надає їй особливої автентичної сили. У різьбленні відчувається простота та щирість народного майстра. Витвір сакральної пластики поєднує суворість форм, духовну експресію та глибокий символізм страждання і надії.