Ескіз до монументального розпису із серії «Руські зодчі», виконаний у співавторстві з дружиною художника Юлією Подоговою (версія ескізу Ж-8207). З огляду на контекст зображення, це, вірогідно, символічна розповідь про Петра I – імператора, засновника Санкт-Петербургу. Його символізує постать з лівого боку, яку виділено ієрархічно, безтілесно-узагальненим, однак силуетно впізнаваним трактуванням (характерні пропорції витягнутого тіла, специфічний крій взуття, зачіска). Варто відзначити його позу та жест – це радше споглядання задоволеного своєю роботою та її проявами автора. Санкт-Петербург відображено через символічні фрагменти: ангелів Страшного суду, як над порталом Сампсоніївського собору; частину фасаду з колонадою Собору Казанської ікони Богоматері; споруду, що схожа на будинок-праску купців Єлісєєвих; Нарвські тріумфальні ворота. Однак основна історія розгортається у правій частині композиції, де художник показує справжню ціну архітектурних шедеврів – тяжку працю тисяч людей, чиї руки зводили дерев’яні зруби та кам’яні стіни. Колорит роботи змішаний, у присвяченій будівничим частині виразно теплий, охристий, суголосний іконописним практикам як у тональному, так й у формальному трактуванні.