Робота хронологічно та формально споріднена до твору з інвентарним номером «Ф.Шар.Арх.ЛКГ-11». Зазначимо, що на звороті художником не вказана назва, первинний підпис автором був перекреслений та наново написаний, однак позначення верху та низу змінене. Ймовірно, під цим зображенням є ще один варіант композиції, що загалом властиве практиці Арнольда Шаргородського, проте точно це може підтвердити додаткове рентгенологічне дослідження. Композиція вирішена у змішаній гамі, де на темному тлі (під ним помітні візуальні ознаки присутності іншої роботи, так само із використанням геометричних мотивів) розташовано декілька геометризованих об’єктів з одним тональним акцентом, виконаним білилом у лівому верхньому куті. Щодо джерел інспірації, то, вірогідно, вони є суголосними до роботи з інвентарним номером «Ф.Шар.Арх.ЛКГ-11».