«Сидяча жіноча постать» належить до циклу творів Л. А. Дрекслер 1907–1910 рр. («Маруся», 1906–1907; «Дівчинка з лялькою на колінах», 1907; «Сидяча жінка», 1908; «Дама з лисячим хутром», 1910), в яких сецесійна декоративність поєдналася з сюжетністю, архітектонічністю та імпресіоністичною вільною ліпкою форм. Експонована на виставці львівського «Товариства шанувальників красних мистецтв» у лютому-червні 1907 р. робота здобула схвальні відгуки художньої критики, засвідчила професійну зрілість молодої мисткині та її непересічний художній хист. Зокрема у нарисі львівського мистецтвознавця, філософа і психолога Владислава Вітвіцького, опублікованому в часописі «Słowo Połskie», відзначалося, що «композиція трактована віртуозно, зі сміливо накресленими масами та досконалим силуетом» і є однією із найбільш вдалих з-поміж представлених у Салоні скульптур. Особливістю образного рішення роботи є майстерне відтворення миттєвого психологічного стану у грі вишуканих художніх форм. Так, душевний спокій і мрійливу задуму відображено у сецесійних абрисах тулуба, плавних лініях рук, граційному нахилі прекрасної голови. Декоративній виразності слугує сукня збереженого у перше десятиліття XX ст. S-подібного силуету, примхливий капелюх, призбирані рукави, хвилі подолу, єднальна щодо них вертикаль хутряного боа. Відлунням рафінованої та самобутньої культури сецесійного Львова сприймається притаманна мисткині шляхетна елегантність і тонка гармонізація пластики, ліній, фактур. Імпресіоністичною легкістю, світлом і повітрям просякнута пухирчаста фактура, малярським аналогом якої слугує імпресіоністичний роздільний мерехтливий мазок. Чуттєвістю сповнені ніжні гладкі поверхні рук, грудей, обличчя, контрастні активній пластиці вбрання. Імпресіоністичну генезу художнього образу засвідчують настроєво-пластичні перегуки з полотнами П’єра Огюста Ренуара («Прогулянка», 1870; «На березі моря», 1883) і Берти Морізо. Динаміки зображенню надають співвідношення діагоналей рамен, граційно закинутої ніжки, рук. Святковості – градації золотавих, оливкових, вохристих барв. Відзнакою твору є асоційованість із подієвим контекстом: відпочинком з-поміж гомону балу чи театрального фоє.