«Голова дівчини» (1925) – приклад інспірованості творчості Я. Райхерт-Тот формотворенням артдеко – течії в образотворчому та декоративному мистецтві, заснованої на синтезі модерну та неокласицизму, що отримала поширення після Міжнародної виставки декоративного мистецтва і художнього ремесла у Парижі 1925 року. Так, на уналежненість мистецькому руху пластичного рішення твору вказують геометризація об’ємів, вишуканий чіткий ритм, чистота ліній, поєднання лаконізму, декоративності, репрезентативності. Привертають увагу ідеалізованість і піднесеність образу, що відсилають до численних у доробку мисткині сакральних скульптур. Ніжності, витонченості та ліризму зображенню надає білий гіпсовий тон. Особливістю роботи є можливість органічного включення у скульптурний декор фасадів чи інтер’єрів, де артдеко домінував у Львові у 1925–1932 рр.