Одним із найбільш ліричних жіночих образів у доробку Т. Баронча є погруддя Наталії Андріоллі – уродженої Тарновської, скульпторки та художниці, авторки малярських, графічних, декоративно-ужиткових творів, учениці В. Ґерсона у Варшаві, скульпторів Ж.-А. Інжальбера, Т. Ноеля, Л. А. Рубо. Дружини Міхала Ельвіра Андріоллі (1836–1893) – представника романтизму, митця-графіка, знаного ілюстратора польської та світової літератури. Як і в низці інших жіночих портретів Т. Баронча 1890-х рр., засобом художньої виразності у погрудді слугує м’яка ліпка обличчя, увиразнена графічними лініями овалу, зачіски, брів, повік. Так, у найбільш пластично цілісному фронтальному ракурсі мрійливу творчу натуру моделі віддзеркалюють самозаглиблений задумливий погляд, сором’язливість, зворушлива ніжність губ і великих мигдалеподібних очей. Декоративністю, згодом притаманній львівській сецесії, позначено хвилясті пасма волосся і розташований на постаменті дещо «салонний» квітковий букет. Водночас при сприйнятті зображення у профіль і три чверті помітна пластична подрібненість, відсутня у більш пізніх портретах Т. Баронча початку 1900-х рр.