Постать є гіпсовою моделлю пам’ятника Адаму Міцкевичу, встановленому 1894 р. у Дрогобичі та знищеному 1918 р. Монумент – пізній твір Т. Баронча, що засвідчує різноманітність його доробку, в якому поряд з алегоричними, динамічними необароковими зображеннями трапляються скульптури, сповнені класичної ясності та величного спокою. Так, меморіально-глорифікаційний репрезентативний образ видатного польського поета, письменника, діяча польського національно-визвольного руху, засновника романтизму в польській літературі та початківця польської романтичної драми творять пряма постава фігури, натхненно відкинута голова, притиснута до грудей рука, погляд, спрямований в далечінь. Сприйняття у польському культурному контексті А. Міцкевича як національного героя і пророка відображає асоційованість відтвореної дії з палкою натхненною проповіддю: сучасникам, нададресату-історії, шерегу прийдешніх поколінь. На закоріненість зображення в класицистичній традиції вказують чітка архітектоніка, урівноваженість, лаконізм і виразність абрису, вивершене моделювання форм. Схоже урочисте, піднесене, статично-величне образно-пластичне рішення бачимо в погруддях А. Міцкевича роботи Т. Баронча у Карлових Варах (1897–1898, знищене у 1938) і Трускавці (1900). Пластично близькими до пам’ятника А. Міцкевичу у Дрогобичі є виконані скульптором у 1888 р. кам’яні постаті К. Шайнохи, А. Фредра та інших львівських письменників у залах Літературно-художнього кола в Міському казино (існували до 1939).