Робота з римської серії. Перший варіант композиції відомий з альбому Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi («Зібрання п’ятдесяти живописних костюмів»), опублікованому в 1809 році. На відміну від «львівської» гравюри у першій версії більше уваги автор приділяє архітектурному фону та деталям одягу. Другий варіант композиції відомий з альбому Costumi di Tivoli, виданому в 1815 році. Там з’являються нові персонажі, інакше представлене архітектурне тло. Варіант аналогічний «львівському» вийшов в альбомі Nuova Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi («Нове зібрання п’ятдесяти живописних костюмів»), виданому в Римі у 1817 році Джованні Скуделларі. «Львівська» гравюра належить до третьої версії – спрощеної, в якій менше уваги приділено деталям. Першопланова композиція, де в центрі на кріслі сидить молода жінка, яка підносить догори сповите немовля – воно радісно розвело руки перед материнським обличчям. Двоє юнаків у традиційному одязі (широкі капелюхи, куртки, жилети, штани до колін, панчохи та черевики з накладками) уважно дивляться на щасливу жінку (очевидно, дружину та сестру). Зовсім юна дівчина стоїть зліва, трохи на віддалі. Композиція окреслена стінами споруд, а її тлом виступають крони дерев вдалині та гірська вершина. Зображення стін доповнені фрагментом дверей зліва та пнем зрізаного дерева справа. Одяг персонажів розмальований яскравими акварельними фарбами – червоною, синьою, жовтою, рожевою. Тло – у розмитих голубо-зелених тонах.
Тіволі (Tivoli) – місто в області Лаціо на північний захід від Рима. Відоме залишками античної архітектури.