На лицьовій стороні рисунка зображено три оплічні чоловічі портрети, виконані в академічній техніці з використанням м’якого графітного олівця. В основі композиції – графічні мотиви з творчої спадщини Ганса Гольбейна-молодшого, мистця, відомого точністю у відтворенні індивідуальних рис та глибоким психологізмом образів. Композиція позбавлена жорсткої симетрії: портрети розміщено з інтервалами, що дозволяють глядачеві розглядати кожний образ як автономну, завершену студію. Ці рисунки є прикладом вправи з вивчення історичних типажів та особливостей портретування у практиці мистців Північного Відродження. Серед зображених – архієпископ Кентерберійський Вільям Ворхем, чий образ вирізняється з-поміж інших завдяки детально проробленому обличчю, окресленому контурові головного убору та виразно змодельованим зморшкам. Портрет вражає стриманою гідністю, внутрішнім зосередженням і тонкою передачею психоемоційного стану особи. Два інші зображення, також за мотивами творів Ганса Гольбейна-молодшого, подані у тричвертному розвороті та майже у профілі, із характерною для майстра увагою до точного відтворення рис обличчя. Вартим уваги є використання освітлення: художник вдається до тонкої роботи лінією, що надає змогу чітко моделювати форму. Особливість цієї композиції полягає у тому, що художник не лише повторює іконографічну структуру оригіналів, а й намагається вивчити та відчути ритм лінії, акценти штриха та образну специфіку портретної традиції. Це надає роботі не лише навчального, а й інтерпретаційного характеру, виявляє складний діалог між академічною школою XX століття та ренесансною спадщиною. На звороті листа розміщено шість студій оголеної жіночої натури у повен зріст. Фігури подані у різних позиціях – як у статиці, так і в легких поворотах корпуса, з акцентом на природність постави й точне відтворення пропорцій тіла. Деякі з них представлені у фронтальному положенні, інші – майже у профіль або злегка у ракурсі, що дозволяє вивчити об’єм та баланс фігури в різних ракурсах. Студії вирізняються увагою до пластичної анатомії з притаманною для академічної традиції точністю. Попри оголеність моделей, композиції зберігають стриманість та зосередженість на формальних завданнях, дослідженні балансу, симетрії та пропорцій.