На листі виконано тушшю та пером копію зі знакового портрета Боніфація Амербаха, створеного Гансом Гольбейном-молодшим у 1519 році. Оригінал є одним зі зразків ренесансного портретного реалізму, де поєднуються лаконізм композиції, стримана гідність моделі та виняткова увага до фізіогномічної виразності. У навчальній копії збережено загальні пропорції й композиційний лад: модель зображено у три чверті, у темному одязі, з характерним масивним головним убором, що врівноважує силует і формує чіткий геометричний об’єм тла. Пером відтворено контури та тональні градації з використанням різної густини штрихів: світлотінь у ділянках обличчя й одягу передана через перехресне штрихування, що надає портрету внутрішньої пластики. З особливою увагою промальовано очі, лінію брів, вуста – саме ті зони, де виявляна психологічна напруга образу. Контурні лінії у зоні плечей і головного убору подані жорсткіше, що дозволяє моделювати обсяг і передати тілесність. Копія зберігає стриманий інтелектуальний настрій оригіналу: Боніфацій Амербах, видатний гуманіст і правник, постає як уособлення нової людини доби Реформації, внутрішньо зосереджений, стриманий, з ясним і проникливим поглядом. Зазначений оригінал Ганса Гольбейна відомий граничною витонченістю у відтворені портретної достовірності й психологічного стану, а також балансом між лінійною точністю та м’якою моделлю форм, що робить подібні портрети цінним матеріалом для навчального наслідування. На початку XX століття виконання таких копій та шкіців у техніці пера з тушшю входило до стандартного навчального курсу як в академічних, так і приватних школах мистецтва. Ця практика не лише дисциплінувала руку, розвивала координацію та точність, а й формувала здатність аналітично читати оригінал, розрізняти художні засоби та вивчати композиційну побудову. Копіювання портретів Гольбейна було цінним з огляду на виняткову ясність рисунка, точність пропорцій і ритміку ліній, що надають майбутнім художникам змогу досліджувати натуру та розкривати у двовимірному зображенні сутність образу, як з погляду візуальної подібності, так й психологізму. Таким чином, ця навчальна копія не просто наслідування, а жест продовження діалогу з епохою Відродження, з її уявленням про людину як носія розуму, гідності та внутрішньої цілісності. На звороті роботи бачимо нижній фрагмент невстановленого рисунка олівцем, також роботи Юліана Зайця, але підпис першоджерела копії нерозбірливий. Фрагмент складно ідентифікувати без додаткової інформації.