Робота є прикладом графічної майстерності у царині академічному рисунку початку XX століття, виконаного у техніці туші з використанням пера. Зображення подано у три чверті, що дозволяє автору не лише ретельно відтворити анатомічну будову голови, а й передати психологічний стан моделі через тонкі нюанси міміки й виразний погляд, сповнений напруження. Особа, ймовірно, належить до військовослужбовців періоду Першої світової війни або її завершення – на це вказує характерна каска з гребенеподібним завершенням, як у кайзера Вільгельма II, але з певними відмінностями у декорі (помилково думати, що це так званий рickelhaube). Особливістю рисунка є виразно промодельована структура обличчя, побудована майже виключно лінійним штрихуванням. Художник майстерно застосовує перехресний штрих для передачі об’єму, тіней і текстур – від блиску металу шолома до пластики губ і вилиць. Переконливе світлотіньове рішення забезпечує цілісність образу і драматичну виразність, властиву портретному мистецтву академічної школи. Підпис нерозбірливий, але можна припустити, що автор проходив академічну підготовку у Відні, Будапешті чи Мюнхені, де подібна манера штрихового моделювання була частиною навчального курсу у графічних класах. Дата на рисунку – 10 липня 1919 року – фіксує момент після завершення війни та розпаду Австро-Угорської імперії, що додає зображенню певного історичного підтексту. Образ військового може бути документальним портретом, аніж узагальненою, майже типологізованою фігурою, у якій відображено образ цілої епохи, сповненої напруги, змін та втрат. Водночас рисунок міг бути частиною серії навчальних студій з інших творів або копій на основі фотознімків, що широко практикували в академіях як засіб тренування ока й руки художника. Загалом твір позначений технічною вправністю й глибиною психологічного проникнення. У ньому поєднано точність реалістичного рисунка з графічною експресією, що характерна для мистецтва перехідної доби між академізмом і модерністськими пошуками першої третини XX століття. На звороті фрагменти навчальних студій – півфігура дівчинки у сукні, пара рук, оплічний портрет чоловіка у капелюсі, голова дитини.