На листі представлено оплічне зображення молодої жінки, виконане графітним олівцем у стриманій реалістичній манері, характерній для зрілої фази творчості автора. Робота датована 1961 роком і вирізняється поєднанням академічної точності з індивідуальною спостережливістю. Типаж моделі близький до кінообразів 1960-х років: витончені риси, плавно окреслений овал обличчя, довге зачесане волосся з пасмами. Візуально нагадує Наталю Селезньову (1964) або ж американську акторку Ширлі Джонс у молоді роки. Це світлий, «кінематографічний» тип із поєднанням свіжості, делікатності та внутрішнього спокою. Рисунок зосереджений на обличчі та лінії плечей, що окреслені впевненою й водночас тонко модуляційною лінією. М’які штрихи формують світлотіньове моделювання, яке дозволяє досягти переконливої пластичності без втрати витонченості. Тональні переходи виконані надзвичайно обережно, на межі видимості, з чітко контрольованою насиченістю. Найбільша увага приділена виразові очей і легкій усмішці, які створюють відчуття внутрішнього світла, інтелігентності й відкритості моделі. Рисунок не містить активного тла: простір навколо портрета залишено чистим, що концентрує увагу на обличчі й фіксує погляд глядача на емоційному центрі композиції. Водночас відсутність тла підсилює ефект портретної «ізоляції», типової для графічних досліджень, де головне не контекст, а форма та характер. Попри очевидну подібність до кінематографічного канону жіночої краси 1960-х років, автор не зводить образ до глянцевого шаблону. Навпаки, рисунок зберігає відчуття живої присутності, цілісного внутрішнього стану, у чому простежено психологічну інтенцію передати не лише зовнішність, а і тонкий настрій миті. Робота демонструє повне володіння академічною школою рисунка й водночас засвідчує особисту інтонацію зрілого художника, уважного до натури, але вільного в інтерпретації, здатного поєднати пластичну ясність з ліричним звучанням образу.