Серія олівцевих рисунків, виконаних за мотивами творів знаних майстрів європейського та українського портретного живопису XVIII – початку XIX століть, що свідчить про цілеспрямоване дослідницьке опрацювання стилістичних та композиційних рішень трьох відомих художників: Дмитра Левицького, Міхіла Янса ван Міревелта та Володимира Боровиковського. Автор цих рисунків вочевидь не лише вправлявся у копіюванні, а й проводив глибоке стилістичне та пластичне дослідження, ймовірно з метою подальшого використання мотивів у власній художній практиці. Перший з рисунків на листі репрезентує образ жінки з високим декольте та розкішною зачіскою, стилістично наближений до парадних жіночих портретів Дмитра Левицького. Постать зображена оплічно, з легким розворотом плечей, що надає образу динаміки. Лінії м’які, обережні, майстерно відтворено об’єм тіла й тендітність рис обличчя. Зачіска зведена високо вгору, структурована, передана з особливою увагою до пластики пасем, характерної для моди другої половини XVIII століття. Цей рисунок є не стільки прямою копією, скільки уважною стилізацією, що вловлює дух та візуальну ритміку Д. Левицького, його вміння поєднувати урочистість із психологічною теплиною. Другий оплічний портрет – зображення Дені Дідро – також відсилає до творчості Д. Левицького. Автор рисунка відтворює характерну для Д. Левицького композицію: півоберт, м’яке моделювання обличчя, легке світлотіньове ліплення форм. Уважність до погляду свідчить про спробу проникнути у глибину психологічної характеристики зображуваного. Водночас простота та стриманість ліній зберігають рисункову свободу й делікатність. Окремий інтерес становить портрет Яна Ейтенбогарта, копія за твором нідерландського художника Міхіла Янса ван Міревелта. На рисунку відтворено характерний для майстра тип парадного чоловічого портрета: суворий образ, урочистість посадки, гідність постаті. Автор обережно передає пластично змодельовані риси обличчя, скупі, стримані, але впевнені лінії, що формують образ людини – літнього чоловіка з короткою бородою у головному уборі. Світлотінь використано виважено, без надмірного контрасту, як засіб окреслення об'єму, а не драматизації. Останній у серії портрет – Катерини Миколаївни Арсеньєвої, створений за мотивами однойменного твору Володимира Боровиковського. Автор відтворює обличчя та частину плечового поясу молодої жінки, зосереджуючись на м’якому обрисі силуету, лагідному виразі обличчя, ледь піднятих бровах, що надають погляду трохи задумливого характеру. Зачіску та частину головного убору передано з декоративною легкістю, відповідно до естетики сентименталізму, властивої Боровиковському. Особливу увагу приділено обличчю: тонке штрихування й делікатна гра напівтіней дозволяють відчути внутрішній світ моделі, не парадний, а інтимно-споглядальний. Загалом ця серія олівцевих рисунків засвідчує глибоку обізнаність автора з традиціями портретного мистецтва Європи та України, а також цілеспрямованість його дослідницького методу. Такі рисунки, очевидно, не були механічними копіями, а радше вправами у засвоєнні стилістичних моделей, пластичних прийомів та способів трактування людського образу, що могли слугувати ґрунтом для подальших індивідуальних художніх рішень.