Дві рисункові копії, виконані Юліаном Зайцем за мотивами портретів Франсіско Гої, а саме доньї Ісабель Лобо Веласко де Порсель (1804–1805) та сеньйори Сабаси Гарсія (1806–1811) демонструють уважне вивчення художником індивідуальної манери іспанського майстра та вміння передати не лише зовнішню схожість, а й внутрішній характер зображених постатей. Обидва портрети подані у форматі оплічного зображення в три чверті, проте кожен з них має власну емоційну тональність і композиційний ритм. У портреті доньї Ісабель Лобо Веласко де Порсель Ф. Гоя втілив образ молодої світської дами з аристократичними рисами та впевненим, навіть трохи зверхнім поглядом, спрямованим повз глядача. Головний убір і темна сукня з легкою прозорою накидкою підкреслюють вишуканість і стриману розкіш постаті. У рисунковій копії Ю. Зайця відчутно прагнення зберегти витонченість ліній обличчя, м’які світлотіньові переходи та фактурність тканин, що створюють враження об’ємності й глибини, характерні для оригіналу. Натомість портрет сеньйори Сабаси Гарсія має більш камерний та внутрішньо зосереджений характер. Жінка зображена у розвороті вліво, але її погляд впевнено зустрічає глядача, й тут домінує уважність. Світлий головний убір (накидка?) і стримане вбрання підсилюють відчуття серйозності та гідності. У копії Ю. Зайця збережено чіткість силуету, контрастність світла і тіні та виразність міміки, завдяки чому постать зберігає психологічну насиченість, властиву оригіналу Франсіско Гої.