Назад

Вид Лувру від подвір'я

Сільвестр Ізраель

  • Вид Лувру від подвір'я 2
Основна інформація
ID
Г-IV-1006
Автор
Сільвестр Ізраель
Назва
Вид Лувру від подвір'я
Дата створення
бл.1650
Країна
Франція
Техніка
офорт
Матеріал
папір
Розміри (висота x ширина, см)
13 x 24
Інформація про автора
Автор
Сільвестр Ізраель
Автор мовою оригіналу
Silvestre Israel
Роки життя
1621–1691
Країна
Франція
Біографія
Сільвестр Ізраель розпочав свою кар’єру у Парижі, коли місто у першій половині XVII століття стало європейським центром виробництва гравюр. Столиця знаходилася на перетині художніх ідей Італії та Північних країн, що, поза сумнівом, вплинуло на творчість молодого митця. Сільвестр був племінником Енрі Ізраеля, одного з найбільш впливових видавців тогочасної Франції, на якого працювали такі графіки як Жак Калло, Стефано делла Белла, Жан Маро, Франсуа Коліньйон. Краєвиди Жака Калло мали визначальний вплив на формування художнього смаку юнака. На початку своєї кар’єри Сільвестр, за підтримки дядька, здійснив декілька поїздок до Італії, впродовж яких виконував численні зарисовки та зарекомендував себе як обдарований рисувальник. Саме тоді у нього проявився інтерес до міського пейзажу. Художник створив безліч рисунків з видами головних міст Італії: Рима, Мілана, Неаполя, Венеції, Пізи. Після повернення до Парижа він присвятився зображенню архітектури міста та Франції. Як графік майстер був вкрай продуктивним і виконав сотні гравюр, переважно з зображеннями королівських резиденцій, палаців знаті, розкішних парків і визначних історичних споруд.
Опис роботи
Хоча серія гравюр видів Парижу під назвою «Vues de Paris» («Види Парижу») формально приписувалася авторству Сільвестра Ізраеля, над нею працювало кілька обдарованих графіків XVII століття: Жан Маро, Стефано делла Белла та сам Сільвестр Ізраель. Це була поширена практика серед графіків, коли над однією серією чи навіть твором працювала група майстрів. Сільвестр Ізраель був автором рисунків і виконав лише декілька офортів. Серія була видана на 12 аркушах у друкарні Енрі Ізраеля. На гравюрах зображено важливі будівлі Парижа. Над цим аркушем працювали два графіки: Жан Маро, який відтворив споруду, та Стефано делла Белла, який виконав фігури і пейзаж. На гравюрі за рисунком Сільвестра Ізраеля Маро зобразив фасад павільйону Годинника королівського палацу у Луврі. На час створення аркуша будівництво було незавершеним: ми бачимо недобудовану праву анфіладу за проєктом архітектора Жака Лемерсьє, яка вже поросла чагарником. Маро з великою деталізацією виконав всі орнаментальні оздоби фасаду. Однак він також вніс авторські доповнення: замінив вікно останнього поверху пасажу павільйону на алегоричні скульптури. Перед будівлею зображені дрібні постаті людей, які займаються своїми щоденними справами. Їх автором є Стефано делла Белла, який майстерно передав придворне життя Лувру. Тут можна побачити солдат, елегантні пари, дітей, які бавляться, чоловіків, які, сидячи в колі, грають в азартну гру, собак, які женуться одна за одною, котів, готових вступити у бійку. Усі ці елементи додають твору особливої жвавості, зацікавлюючи глядача до споглядання. Позаду незавершеної анфілади розгортається панорамний вид на паризьке передмістя.
Надписи та символи
Зліва внизу печатка з написом: ZBIORY RYCIN KONOPKOW. Справа внизу: Israel excudit.
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького