На одному листі зафіксовано серію жанрових і портретних зарисовок, виконаних у техніці туші та олівця, що є копіями або інтерпретаціями зразків з творів різних художників ХІХ–XX століть. Усі композиції супроводжено підписами автора, де зазначено першоджерело й точну дату виконання (травень–червень 1962 року), що надає підстави трактувати цей лист як свідчення системної копіювальної та стилістично-аналітичної практики митця у період зрілого самостійного формування образної мови. З Леоніда Сойфертіса (6 червня 1962): зображено фігуру шаржованого козака, що сидить у дещо гротескній, але виразно пластичній позі. Робота відзначається характерною для Л. Сойфертіса лінійною експресією, дотепністю образу й узагальненим трактуванням форми. Автор акцентує на позі та жесті, передаючи характер персонажа з легкою карикатурною деформацією. З Юара (12 травня 1962): жанрова сцена з трьома фігурами – двоє чоловіків сидять на лавці обабіч жінки у капелюшку. Композиція витримана у стриманому ключі, типова для французької графіки кінця ХІХ – початку XX століття. Автор відтворює не лише фігуративну побудову, але й атмосферу камерного міжособистісного діалогу, де візуальні жести фіксують характерні соціальні ролі. З Ґюстава Доре (12 травня 1962): представлено образи Дон Кіхота та Санчо Панси – дві постаті у характерному русі. Збережено емоційний контраст між витягнутою, схематично героїзованою фігурою лицаря та приземленою, щільною поставою зброєносця. Відчутна увага до ритму лінії та динаміки композиції, що відсилає до ілюстративної традиції. З Соколова (9 червня 1962): оплічний портрет бородатого чоловіка у профіль, з пишною зачіскою. Робота акцентує на естетиці об’єму, особливо у зоні волосся й бороди. М’яке штрихування та продумане освітлення свідчать про уважне вивчення пластики обличчя та силуетної виразності. З Сергія Іванова (8 червня 1962): оплічне зображення у три чверті чоловіка з бородою-еспаньйолкою. Тут автор використовує класичну портретну побудову з ледь розгорнутою віссю обличчя. Відчутна спроба передати психологічний стан моделі через вираз очей за збереження академічної точності форми. З Сойфертіса (8 червня 1962): сцена танцю пари – чоловік і жінка в русі. Позначена легкістю й граційністю, ця композиція наближається до театралізованої пластики. Автор чітко передає ритм, жест, взаємодію тіл, підкреслюючи динаміку за допомогою лінійної витонченості. Усі шість груп зображень демонструють як копіювальний, так і інтерпретаційний підхід: автор не лише ретельно відтворює основні риси першоджерел, а й здійснює візуальний аналіз манери й стилю обраних мистців. Тематична строкатість – від сатиричних ілюстрацій до академічного портрета свідчить про багатоплановість художнього інтересу. Лист можна розглядати як форму навчально-методичної роботи вже зрілого автора, що використовує репродукції або оригінали як джерело стилістичних вправ для розвитку власного образного мислення.