Рисункова копія, виконана Юліаном Зайцем, репрезентує два оплічні портрети чоловіків, об’єднаних не лише схожою атрибутикою зовнішнього вигляду, а й виразним психологічним наповненням образу. Перший – реалістичний портрет наразі невідомого чоловіка у капелюсі, окулярах, з борідкою та вусами, який спрямовує прямий уважний погляд безпосередньо на глядача. Композиція побудована у традиційній оплічній манері з чітким акцентом на обличчі. Лінійний контур передає конструктивну точність форми, а штрихування моделює об’єм обличчя та головного убору. Світлотінь зведена до мінімуму, що підкреслює камерний характер зображення, а деталізація у зоні окулярів та вусів створює індивідуалізований, легко впізнаваний образ. Другий – портрет австрійського живописця Карла Едуарда Шуха в капелюсі, окулярах та з цигаркою у вустах, виконаний за оригіналом роботи Вільгельма Марії Губертуса Лейбла. Ю. Заяць точно відтворює характерну глибину виразу обличчя та зосередженість погляду, що, на відміну від першого портрета, сприймається більш відстороненим. Капелюх і окуляри акцентовані та промальовані як частина художнього образу, а ледь нахилена голова та цигарка підкреслюють невимушеність пози. В обох копіях збережена властива Ю. Зайцеві уважність до індивідуальної пластики обличчя, точність пропорцій та чіткість лінійної побудови. Порівняння цих портретів у межах одного графічного листа надає змогу простежити відмінності у психологічних характеристиках моделей: від прямого, майже діалогічного погляду першого персонажа, до спокійної відчуженості та внутрішньої замкнутості образу К. Шуха.