Оплічний рисунковий фрагмент, виконаний Юліаном Зайцем за мотивами олійного автопортрета Олександра Івановича Лактіонова 1957 року зосереджується на обличчі мистця, який зображений у розвороті та з пильним поглядом, спрямованим крізь окуляри просто на глядача. У цьому трактуванні Юліан Заяць застосовує свій характерний стилізаційний підхід: спрощує об’ємно-просторову побудову, уникає надмірної деталізації фону, концентруючи увагу на пластичній виразності голови та фактурній насиченості бороди. Лінія у його виконанні чітка, впевнена, з легкими варіаціями товщини, що підкреслюють контури та м’яко окреслюють світлотінь. Ю. Заяць свідомо зменшує кількість дрібних мазкоподібних штрихів, замінюючи їх на узагальнені штрихові площини, що створюють ефект рельєфності, але залишають зображення в межах графічної лаконічності. Особливу увагу художник приділяє головному убору – у його подачі він набуває виразної геометризованої форми, що створює баланс між портретною психологічною глибиною та декоративністю. Такий підхід Ю. Зайця поєднує шанобливе відтворення іконографії оригіналу Олександра Лактіонова з модернізованим, більш камерним і графічно вивіреним рішенням, у якому головними засобами стають ритм ліній, світлотіньові акценти та вивірена симетрія.