У Парижі Роман Сельський поринає у вир світового мистецтва, насамперед сучасного, знайомиться з колекціями Лувру. Проте бурхливий вир кольору, що спостерігався у творчості Й. Панькевича, і який пропагували капісти, став для Сельського дещо обмеженим. Важливою подією у становленні митця стала зустріч із П'єром Боннаром. Під його впливом Р. Сельський зумів розширити простір колоризму. Творчість цього художника стала показовою у трансформуванні безпосередніх життєвих вражень у мистецькі образи, як приклад картина «Місто малярів на Середземному морі» (1926). Краєвид виконаний у коричнево-рожевій та синьо-фіолетовій кольоровій гамі. На тлі хвилястої лінії пагорбів зображено в декількох планах групу будинків. Справа на першому плані зображено групу дерев.