Оригінальним художнім та часово-просторовим вирішенням майстра є поділ композиції на дві частини. У верхній частині картини – зображення Єрусалиму зі сторони Оливної гори, зверху напис – IERUSALEM. Старе місто, де зосереджені пам’ятки світового значення (Мечеть Омара, Стіна плачу, Храм Гробу Господнього та інші), оточене оборонним муром, збудованим у XVI ст. за часів Османської імперії султаном Сулейманом Пишним. Гірська місцевість навколо міста передає особливий колорит Святих місць. Нижня частина картини – водночас краєвид і карта Святої землі, пронизана горами, морями, ріками і містами, поділена на покоління ізраїльських родів і доповнена відповідними латинськими написами. На мапі зображено кілька біблійних сцен: Христос і Самарянка, Хрещення Ісуса у р. Йордан Іваном Хрестителем, Христос на Оливній горі, Благовіщення, Явлення Ісуса Христа біля Галілейського моря та ін. Карта обрамлена невеликими сюжетними картинами: ліворуч – біблійні сцени «Благовіщення» і «Різдва», вздовж яких напис латинською мовою «MERIDIES» (південь), праворуч – зображенням екстер’єру та інтер’єру храму Гробу Господнього і напис «SEPTEN-TRIO» (північ), зверху над картою – напис «OSSIDENS» (захід). Стилістично верхня і нижня частини картини дуже різні: панорама міста промальована ретельніше, карта створена у стилі народного образотворчого примітиву. Над інскрипцією знаходиться портрет мецената грека Хаджі Кіріяка.