Стефано делла Белла виконав низку графічних серій з декоративними ескізами, які призначалися для ремісників. Одною з найбільш популярних була «Raccolta di vasi diversi» («Збірка різних ваз»), над якою художник працював упродовж 1639–1646-х рр. Серія складалася із шести аркушів з ескізами декоративних ваз. У них делла Белла майстерно поєднав реальні рослинні елементи з фантастичними фігурами. Збірка була опублікована у Парижі в друкарні видавця і графіка Франсуа Ланглуа, з яким делла Белла тісно співпрацював. Серія мала великий успіх, не воднораз перевидавалась і відчутно вплинула на декоративно-ужиткове мистецтво аж до кінця XVIII століття. Львівська серія аркушів була виконана та перевидана німецьким графіком Йоганом Крістофом Кіліаном у другій половині XVIII століття. На останньому аркуші серії представлено вісім ескізів ваз. Перша ваза справа декорована черепами коней. На другій зображено церемоніальну процесію. Центральна ваза, стилізована під клепсидру, відображає тему «марноти марнот» у зображенні людських черепів. На шостій вазі, прикрашеній гірляндами та орнаментальними елементами стилізованого листя аканту, по центру розташовано сцену бичування Христа. Остання, восьма ваза, декорована маскаронами.