Ескіз до реалізованого на об’єкті монументального твору (1978 р.) виконаний у співпраці з Василем Польовим, Юлією Подоговою та Володимиром Кокоячуком. Можна стверджувати, що у специфіці манери виконання домінує підхід до стилізації та колориту, властивий саме Василеві Польовому (наприклад, порівнюючи з двома ескізами до «Полтавської битви» 1965 р.). Огляд збережених та знищених творів Володимира Кокоячука це підтверджує, адже йому властивий реалістичний підхід, близький до радянського агітаційного мистецтва повоєнного часу. За допомогою сцени весілля автори візуалізували єдність різних народів у мажорному тоні, чому сприяє колористичне вирішення. На ідейному рівні тут також відображено сцену праці (з лівого боку від центральної частини композиції) та молдовського народного танцю хора під акомпанемент інструментального ансамблю типу тараф. Ідею святкування збору врожаю також символізують плоди на передньому плані центральної частини композиції (зокрема грона винограду, кавуни, дині, гарбузи, цукрові буряки, капуста, ріпа, морква, помідори, соняхи, баклажани). Представники різних республік СРСР представлені у центральній частині композиції під час урочистого застілля з нагоди міжнаціонального весілля (відповідно до специфіки національних строїв, зокрема головних уборів – українки та узбека). Усі персонажі зображені в характерних національних строях. З огляду на локалізацію виконання розпису, переважна більшість героїв у фланкувальних групах від центральної частини композиції – молдовани. Загалом робота виконана у теплій, врівноваженій гамі з превалюванням червоного та охристого. Формат та характер виконання сприяють оповідальності.