Ця інтимна сцена є адаптацією фрески Гвідо Рені. Однак тут динамічні кольори, чудово збережені на мідному листі, оживляють чарівну композицію. Від імені свого дядька Папи Павла V (народжений Камілло Боргезе), кардинал Боргезе доручив Рені створити фреску для оздоблення приватної каплиці Благовіщення (Cappella dell'Annunziata), у Квіринальському палаці. Оригінал фрески – великомасштабна робота, виконана приблизно в 1609–1611 роках, у перші роки життя художника в Римі. На відміну від цієї роботи-адаптації, оригінал фрески відображає двох юнаків ангелів, що оточують Мадонну, та двох путті, що літають над сценою. Проте основні риси, які відрізняють іконографію від більш типових зображень Марії – її біле плаття, каскадне волосся та зосередженість на пошитті наволочки, збережені в цій роботі.