Назад

Мадонна, що шиє в оточенні ангелів

Коло Гвідо Рені

  • Мадонна, що шиє в оточенні ангелів 2
  • Мадонна, що шиє в оточенні ангелів 3
Основна інформація
ID
Ж-2505
Автор
Коло Гвідо Рені
Назва
Мадонна, що шиє в оточенні ангелів
Техніка
олійний живопис
Матеріал
мідь олія
Розміри (висота x ширина, см)
29 x 21.6
Додатково
Інформація про автора
Автор
Коло Гвідо Рені
Країна
Італія
Біографія
Гвідо Рені – італійський художник епохи бароко. Народився 4 листопада 1575 року в Болоньї, Італія. У 9 років він вже навчався у болонській студії голландського художника Деніса Кальверта. Під час навчання Рені жив і в Римі, і в Неаполі, та згодом повернувся до рідної Болоньї. Митець найбільш відомий своїми замовними фресками в каплицях і олійними картинами біблійних та міфологічних сцен. У своїх роботах Рені використовував яскраві тони та плавні, ідеалізовані форми. Певний час художник захоплювався караваджистською манерою живопису («Розп’яття Святого Петра», 1603, Пінакотека, Ватикан), але Рафаель і античність були головним натхненням для його витонченого класичного стилю, як це видно з найвідомішої роботи художника «Аврора» (1614, плафон палацу Роспільозі, Рим) – чарівно красивої фрески на стелі, написаної для кардинала Боргезе. Рені помер 18 серпня 1642 року в Болоньї, Італія. Сьогодні твори митця зберігаються в колекціях Інституту мистецтв (Чикаго), музею Ґетті (Лос-Анджелес), Лувру (Париж), Музеї мистецтва Метрополітен (Нью-Йорк), Національної галереї (Лондон) тощо.
Опис роботи
Ця інтимна сцена є адаптацією фрески Гвідо Рені. Однак тут динамічні кольори, чудово збережені на мідному листі, оживляють чарівну композицію. Від імені свого дядька Папи Павла V (народжений Камілло Боргезе), кардинал Боргезе доручив Рені створити фреску для оздоблення приватної каплиці Благовіщення (Cappella dell'Annunziata), у Квіринальському палаці. Оригінал фрески – великомасштабна робота, виконана приблизно в 1609–1611 роках, у перші роки життя художника в Римі. На відміну від цієї роботи-адаптації, оригінал фрески відображає двох юнаків ангелів, що оточують Мадонну, та двох путті, що літають над сценою. Проте основні риси, які відрізняють іконографію від більш типових зображень Марії – її біле плаття, каскадне волосся та зосередженість на пошитті наволочки, збережені в цій роботі.
Правове регулювання
Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького