У церквах східного обряду набули поширення барокові вівтарі, оздоблені об’ємними фігурами, рельєфними антипедіями, композиціями з променями та путто. Саме путто символізували торжество християнської ідеї. Одухотворена пластична мова скульпторів, позбавлена прикмет земної матеріальності, створила образи ангелів, що ніби походять з іншого виміру – не фізичного, а духовного. Скульптурні зображення путто були поширеним мотивом у мистецтві Ренесансу та бароко. В образі маленької дитини з крилами постає скульптура невеликого розміру, яка створює ілюзію польоту. М’який плавний контур огортає оголене тіло ангела, яке прикриває лише перекинута через праве плече драперія. По-дитячому миле обличчя з пухкими щічками застигло у меланхолійній задумі. Голову ангела огортають пасма хвилястого волосся. Скульптор створив образ путто, оповитий ліризмом.