Одна з перших датованих робіт Арнольда Шаргородського. На квадратному форматі у білому паспарту вміщено два живописні фрагменти з реалістично відтвореною червоною кулею у середовищі такого ж кольору – 7.4 х 10.6 см, та фрагмент білого нарізного батона (з огляду на рік виконання роботи, це хлібобулочний виріб з борошна найвищої якості, який коштував 12 копійок. Виготовлений він, швидше за все, на Львівському хлібзаводі №5) – 9.5 х 15.4 см. Зважаючи на вік автора на момент виконання (17 років), складно припустити, що ця робота стала результатом ознайомлення з практиками, наприклад, дадаїстів чи концептуалістів. Проте цей радше інтуїтивний результат мав вплив на подальшу практику художника. Вже в американський період митець створював асамбляжі, суголосні цій роботі. Деякі відомі нам із показу в бруклінській майстерні, записаному Еммою Кузьмінською на початку 1990-х років. На цьому відео з 5:22 до 08:02 Арнольд Шаррад демонструє асамбляжі з банкою солі, ложками, деталями комбайна, столовим приладдям, тарілками та іншими побутовими предметами, а поет Костянтин Кузьмінський коментує, що також звертався до суголосної практики (
https://www.youtube.com/watch?v=B4b2YBUkKFo).