Натюрморт «Мисливські трофеї» у збірці живопису Підгорецького замку згадується в 1768, 1813, 1887, 1939 рр. Це парне зображення до роботи «Пташиний двір». Вони разом висіли спочатку в Жовтій залі, а пізніше були перенесені до Кармазинової зали. В інвентарних описах 1939 р. Ю. Менкіцький приписує полотно голландському художнику XVII ст. Яну Веніксу (1642–1719). Значна частина простору роботи заповнена мисливською здобиччю: мертвими птахами і зайцем. На передньому плані по землі розкидані тіла дрібних птахів. Центральне місце займають підвішені за ноги до сухого гілля тушки тетері та зайця. Біло-коричневе забарвлення зайця служить домінантою до загального фону. Художник ретельно промальовує фактуру пір’я кожного птаха, що надає роботі більшої реальності і драматизму. На задньому плані змальовано пейзаж: гори, дерева, кущі та хмарне небо. Освіжають живопис і надають йому життєвого звучання вкраплення червоного, синього, жовтого і білого тонів.