Табернакль у римо-католицьких храмах – скринька, в якій зберігається Пресвята Євхаристія. Сюжет Розп’яття, розташованого на обвитій змієм кулі, був досить поширеним. До цієї тематики звертались як професійні, так і народні митці. Такі роботи відрізняються за образним трактуванням, хоч були створені з дотриманням усталеної схеми. Народні майстри наділяли свої твори неповторними, дещо наївними рисами. Фігура Розп’яття демонструє Спасителя з розкинутими вгору руками. Наслідуючи розповсюджену західну іконографію, автор зображає Ісуса прибитим до хреста трьома цвяхами. Оголене тіло прикриває пов’язка на стегнах, бганки якої змодельовані схематично. Майстер зобразив Спасителя вже мертвим – очі заплющені, голова нахилена праворуч. У трактуванні тіла відчутне прагнення автора до анатомічної правдивості. Над розп’ятим Христом висить табличка з написом «ІNЦІ» – «Ісус Назарянин, Цар Юдейський». Під ногами Христа зображено череп Адама. Нечисленними засобами, притаманними народному мистецтву, майстер намагався передати страждання Ісуса, надаючи образу наївної реалістичності.