Ольга Бознанська створила велику кількість портретів людей зі світу мистецтва. Мисткиня була знайома з двома братами-художниками Самуелем і Леоном Гіршенбергами. В останні роки свого перебування в Мюнхені О. Бознанська навчалася живопису в старшого з них, Самуеля. Він працював у Кракові, Парижі, Мюнхені, Єрусалимі. Малював здебільшого жанрові сцени. Цей портрет належить до паризького періоду творчості О. Бознанської. Твір виконаний у типовій для мисткині манері, сформованій під впливом Едуарда Мане, для якої характерні обмеження декількома основними кольорами та відмова від чіткої лінії та контуру. На умовно-просторовому зеленувато-блакитному тлі зображено чоловіка з бородою та вусами, одягненого в чорне вбрання. Він сидить, лівою рукою підперши голову, права рука лежить на колінах. Цікавим є психологічний аспект цього портрета. Положення рук і нервовий вираз обличчя з неспокійними круглими очима передають глядачеві глибоку тривогу і замисленість. 1905 року на міжнародній виставці в Мюнхені робота була відзначена золотою медаллю.