Дівчину зображено у профіль. Її постать розташовано ліворуч, і вона займає рівно половину картини; її виписано в сірій одежі, фіолетовій хустці на коричнево-золотому тлі. Праву половину картини займають гармонійно поєднані контрастні фарби: оранжева, жовта, бузково-фіолетова, блакитно-зелена, шоколадно-коричнева, аквамаринова й чорна, нанесені мазками. Чоло дівчини схилене в задумі, погляд спрямований кудись униз, а руки підняті в жесті доторку, тобто зображені в русі. Можливо, ці кольорові мазки символізують вітраж, до якого дівчина хоче доторкнутися. Штрихи, якими зображено постать, – чіткі, прямі, або ж злегка заокруглені, форми тяжіють до геометричності. Уся прорисовка портрета вказує на те, що автору імпонує монументальний стиль. Обличчя дівчини нагадує лики святих у візантійській традиції. Це враження посилюється тим, що обличчя зображено у профіль, як обличчя молільниці, й має колір старої монети (рідкісний відтінок бруднувато-жовтого), що свідчить про її віддаленість від земного життя.