Ескіз належить до серії за мотивами культури та побуту народів Крайньої Півночі СРСР. Верхня партія – простір, обмежений трикутником-ярангою, у якій на снігоступах стоїть мисливець з рушницею й у простягнутій руці тримає тушку хутрової тварини. Поруч з мисливцем зліва на лишайнику пасеться полярний олень, а з правого зображена, ймовірно, карликова береза. Сцена розгортається на тлі інтенсивного полярного сяйва. Варто відзначити, що центральна частина (11.7 х 28 см) є у двох версіях: перший варіант передбачав зображення по центру двох геологів, які працюють у просторі Півночі (можливо, Сибіру) з теодолітом та рейкою для нівелювання (проведення пошукових робіт й встановлення прив’язок на місцевості), поруч з ними з лівого боку стоїть професійний не тубільний рибалка, який тримає велику рибину, ймовірно, осетра (лат. Acipenser). Другий варіант, що був наклеєний над першим, містить інших персонажів – зліва відтворений мисливець-промисловик зі шкурою хутрового звіра (вірогідно, когось на кшталт песця), по центру – два геологи, які на попередньому ескізі працювали над розвідкою нафтових свердловин, а тут тримають символічні макети веж для добування нафти. З правого боку на колінах стоїть професійний рибалка з осетром. У нижній партії зображено червоно-жовте сонце у стилістиці народного декоративного мистецтва. З обох боків його фланкують стилізовані тогочасні нафтові вежі, розташовані на Крайній Півночі. Колорит роботи змішаний, насичений, загалом сприяє враженню святковості й особливості того, що відбувається. Тональні й колірні акценти гармонійні, не справляють враження надмірної строкатості, а стилістика містить ремінісценції як іконописних, так і модерністичних практик.