Існує два варіанти даної композиції Б. Пінеллі – 1809 та 1815–1816 років. У першому, який художник виконав для альбому Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi («Зібрання п’ятдесяти живописних костюмів»), дитина зображена зліва від жінки, що сидить на камені. У другому варіанті, відомому з альбому Nuova Raccolta di Cinquanta Costumi Pittoreschi («Нове зібрання п’ятдесяти живописних костюмів»), дитина зображена справа. Львівський варіант повторює другу композицію. Жінка в національному костюмі області Абруццо – синьому жакеті, довгій бордовій спідниці, поверх якої одягнутий орнаментований фартух, із традиційною хусткою на голові, взута у легкі, блакитні черевички – сидить, спершись на кошик на високому валуні, що лежить під скелястим берегом. Справа від жінки дитина, яка вказує мамі рукою на подорожнього, що підходить справа. Це юнак – продавець молочного сиру – джонкати (джункати) з кошиком на палиці-важелі на плечі та глеком. Юнак вбраний у кожух, сині штани, довгі чочо, на голові – темний капелюх. У 1810 році у Римі був виданий альбом Бартоломео Пінеллі – Nuova Raccolta di Cinquanta Motivi Pittoreschi, e Costumi di Roma, – там, на сторінці під № 28 осібно представлений продавець джонкати.
Джонката, або джунката (gioncata, giuncata) – традиційний м’який молочний сир, який зливають як рідину перед вжитком. Назва походить від кошика, виготовленого з тростини (іт. giunco), в якому формують цей сир.