Ескіз монументального тематично-символічного розпису на тему природничих та соціальних наук у двох групах стилізованих портретів, вирішених у червоній гамі. З правого боку стилізовані погруддя Тараса Шевченка, Сергія Корольова, Альберта Ейнштейна, Ернеста Резерфорда, Ігоря Курчатова, Дмитра Ліхачьова. З лівого боку – Михайла Ломоносова, Ісаака Ньютона, Майкла Фарадея, а також наразі не встановлені персонажі. Внизу під лівою групою розташовано два антикізовані погруддя, вирішені у блакитній гамі. Ймовірно, це погруддя Демокріта та Архімеда. Окрім портретних зображень є декілька груп символічних позначень розвитку гуманітарних природничих наук, як фізики, так і хімії. Зокрема стилізовані моделі будови атома з позначенням досягнень космічних досліджень та ракетобудування, що символізують поступальний розвиток науково-технічного пізнання та осмислення Всесвіту. Композиція загалом вирішена у змішаній гамі з працюванням холодних відтінків блакитного і зеленого й окремими колірними та тональними акцентами. Хоч на наклейці, розміщеній у лівому верхньому куті (напис виконано на друкарській машинці, вірогідно, «Москва», типізованим кириличним шрифтом), зазначено, що робота була призначена для актової зали Інституту математичної фізики, однак такої установи на той момент не існувало, тому можна припустити, що йдеться про НДІ фізичного спрямування.